Ημερολόγιο

 

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
(διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος  ΜΗΝΑΣ

21/11 Συγκρότηση της ομάδας

Ενημέρωση για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Κανονισμός λειτουργίας

Επιλογή θέματος

28/11 Αυτό-οργάνωση των μαθητών σε υποομάδες

Ανάλυση του θέματος σε επιμέρους θεματικούς άξονες.

Παιχνίδι γνωριμίας

5/12 Επιμερισμός των θεματικών αξόνων στις μαθητικές ομάδες.

Διερεύνηση του θέματος-Συγκέντρωση πληροφοριών – υλικού.

12/12 Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος

20/12 Εργασία πεδίου: Επίσκεψη Πηγή Χορτιάτη, Λίμνες Κορώνεια, Βόλβη, Πετροκέρασα, Φωτογράφηση, εντοπισμός προβλημάτων, συνεντεύξεις, καταγραφή

Ενημέρωση από τους υπευθύνους των Ιαματικών Λουτρών Απολλωνίας

2ος ΜΗΝΑΣ

9/1 Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης. Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος

16/1 Εργασία πεδίου: Επίσκεψη – περιήγηση στο Ρέμα Κωνσταντινίδη – (Χαρτογράφηση - Εντοπισμός καταγραφή προβλημάτων - Μελέτη της πηγής νερού)

23/1 Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης. Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος

 

3ος ΜΗΝΑΣ

6/2 Περιοδική ανατροφοδοτική αξιολόγηση της πορείας του προγράμματος και αναπροσαρμογή.

13/2 Εκπαιδευτική επίσκεψη στους Καταρράκτες της Έδεσσας – Μουσείο Νερού - Καναβουργείο.

20/2 Παρουσίαση των δημιουργιών των ομάδων

27/2 Συνεργασία με το 1ο Γ. Τριανδρίας. Το ποιητικό παραμύθι της  Παπαδοπούλου Ανδρεάδου Ζαφειρούλα «Μεταξωτές Διαδρομές», εμπνέει τους μαθητές.

 

 

4ος ΜΗΝΑΣ

6/3 Συγκέντρωση πληροφοριών για τον ποταμό Έβρο και το Σουφλί και το μετάξι.

14/3 Εκδρομή στο ΚΠΕ Σουφλίου (Πρόγραμμα: Αργυρορρύτης Έβρος. Ο κάλλιστος των ποταμών)

20/3Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης. Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος

27/3 Επίσκεψη: Δάσος Σέιχ Σου (Εθελοντική εργασία-Καθαρισμός, Σταθμό Πυροσβεστικής)

Συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές.

 

5ος ΜΗΝΑΣ

3/4 Καλλιτεχνικές εργασίες (ποιήματα, τραγούδια, ζωγραφική, σκίτσα, χορός κλπ)

10/4 Προετοιμασία για παρουσίαση

8/5 Αξιολόγηση του προγράμματος

14/5 Παρουσίαση του προγράμματος