Η
χρονική εξέλιξη του προγράμματος
(διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση
κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
21/11
Συγκρότηση της ομάδας Ενημέρωση
για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Κανονισμός
λειτουργίας Επιλογή
θέματος 28/11
Αυτό-οργάνωση των μαθητών σε υποομάδες Ανάλυση
του θέματος σε επιμέρους θεματικούς άξονες. Παιχνίδι
γνωριμίας 5/12 Επιμερισμός των θεματικών αξόνων στις μαθητικές
ομάδες. Διερεύνηση του
θέματος-Συγκέντρωση πληροφοριών – υλικού. 12/12 Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων,
αναπροσαρμογή του προγράμματος 20/12 Εργασία πεδίου: Επίσκεψη Πηγή Χορτιάτη, Λίμνες Κορώνεια, Βόλβη,
Πετροκέρασα, Φωτογράφηση, εντοπισμός προβλημάτων, συνεντεύξεις, καταγραφή Ενημέρωση από
τους υπευθύνους των Ιαματικών Λουτρών Απολλωνίας |
2ος ΜΗΝΑΣ |
9/1 Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης.
Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος 16/1 Εργασία πεδίου: Επίσκεψη – περιήγηση στο Ρέμα Κωνσταντινίδη –
(Χαρτογράφηση - Εντοπισμός καταγραφή προβλημάτων - Μελέτη της πηγής νερού) 23/1 Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης.
Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος |
3ος ΜΗΝΑΣ |
6/2 Περιοδική ανατροφοδοτική
αξιολόγηση της πορείας του προγράμματος και αναπροσαρμογή. 13/2 Εκπαιδευτική επίσκεψη στους Καταρράκτες της Έδεσσας –
Μουσείο Νερού - Καναβουργείο. 20/2 Παρουσίαση των δημιουργιών των ομάδων 27/2 Συνεργασία με το 1ο Γ. Τριανδρίας. Το
ποιητικό παραμύθι της Παπαδοπούλου Ανδρεάδου Ζαφειρούλα «Μεταξωτές
Διαδρομές», εμπνέει τους μαθητές. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
6/3 Συγκέντρωση πληροφοριών για τον ποταμό Έβρο και το
Σουφλί και το μετάξι. 14/3 Εκδρομή στο ΚΠΕ Σουφλίου (Πρόγραμμα: Αργυρορρύτης Έβρος. Ο κάλλιστος των ποταμών) 20/3Μελέτη των καταγραφών της προηγούμενης δράσης.
Ανταλλαγή πληροφοριών, εντοπισμός προβλημάτων, αναπροσαρμογή του προγράμματος 27/3 Επίσκεψη: Δάσος Σέιχ Σου
(Εθελοντική εργασία-Καθαρισμός, Σταθμό Πυροσβεστικής) Συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές. |
5ος ΜΗΝΑΣ |
3/4 Καλλιτεχνικές εργασίες
(ποιήματα, τραγούδια, ζωγραφική, σκίτσα, χορός κλπ) 10/4
Προετοιμασία για παρουσίαση 8/5 Αξιολόγηση του προγράμματος 14/5
Παρουσίαση του προγράμματος |